Thursday, August 27, 2009
ေစတနာရွင္အေပါင္းတို႔ခင္ဗ်ား
က်ေနာ္မ်ားထိုင္းျမန္မာေလေဘးကူညီေရးေကာ္မတီ၏ နာဂစ္ဒဏ္သင့္ကေလးသူငယ္မ်ား ပ ညာေရးအစီအစဥ္ကို ၂၀၀၉ခုႏွစ္ ေမလမွစတင္၍ အေကာင္အထည္ ေဖာ္ေဆာင္ခဲ့ျပီ ျဖစ္ပါ သည္။
အစီအစဥ္အရ ဧရာ၀တီတိုင္း ဖ်ာပံုျမိဳ ႔နယ္၊ အမာစုျမို႔နယ္ခြဲ၊ ေဒးဒလူေက်းရြာအုပ္စု၊ ကင္း၀န္ေက်းရြာရွိ၊ ကင္း ၀န္ဘုန္းေတာ္ၾကီး မူလတန္းပညာသင္ေက်ာင္းကုိ ပထမႏွစ္စီမံကိန္းအေနျဖင့္ ကေလးသူငယ္ ေက်ာင္း သား၊ ေက်ာင္းသူ အေရအတြက္ (၂၀၈) ဦး၏ ပညာေရးလိုအပ္ခ်က္မ်ားျဖစ္ေသာ ဖတ္စာအုပ္၊ ဗလာစာအုပ္၊ ခဲတံ၊ ခဲဖ်က္၊ ေပတံ၊ မိုးကာ၊ white board (ပလပ္စတစ္ ေက်ာက္သင္ပုန္း)၊ ဆရာ၊ဆရာမလစာမ်ား ႏွင့္ ေက်ာင္း၏လိုအပ္ခ်က္မ်ားကို အခ်ိန္မွီျဖည့္စြမ္း ႏိုင္ေစျခင္းငွာ လစဥ္ သီးသန္႔ ေက်ာင္းအသံုုးစရိတ္တို႔ကိုပါ ပံ့ပိုးေပးေနျပီ ျဖစ္ပါသည္။
ဤစာသင္ေက်ာင္းသည္ ယခင္ႏွစ္မ်ားက ေက်ာင္းသားဦးေရ ၁၅၀ ထက္မပိုေသာ ေက်ာင္း သားေက်ာင္းသူမ်ားသာ လက္ခံသင္ၾကားေပးႏိုင္ခဲ့ျပီး ယခုအခါတြင္ ေစတနာရွင္တို႔၏ လွဴဒါန္းမႉ အစုစုေၾကာင့္ ယခင္ကထက္ ေက်ာင္းသားေက်ာင္းသူအေရအတြက္ ပိုမိုလက္ခံ၍ သင္ၾကားေပးႏိုင္ေနၿပီျဖစ္ပါသည္။ လိုအပ္ေသာမွတ္တမ္း ဓါတ္ပံု ႏွင့္ ေျပစာမ်ားကိုပူးတြဲပါ ဖိုင္မ်ားတြင္ ေလ့လာ ဆန္းစစ္၍ သာဓုအႏုေမာဒနာ ေခၚဆိုႏိုင္ၾကေစရန္ အစီရင္ခံတင္ျပအပ္ပါသည္။
ထိုင္းျမန္မာေလေဘးကူညီေရးေကာ္မတီ(ယာယီ)
အစီအစဥ္အရ ဧရာ၀တီတိုင္း ဖ်ာပံုျမိဳ ႔နယ္၊ အမာစုျမို႔နယ္ခြဲ၊ ေဒးဒလူေက်းရြာအုပ္စု၊ ကင္း၀န္ေက်းရြာရွိ၊ ကင္း ၀န္ဘုန္းေတာ္ၾကီး မူလတန္းပညာသင္ေက်ာင္းကုိ ပထမႏွစ္စီမံကိန္းအေနျဖင့္ ကေလးသူငယ္ ေက်ာင္း သား၊ ေက်ာင္းသူ အေရအတြက္ (၂၀၈) ဦး၏ ပညာေရးလိုအပ္ခ်က္မ်ားျဖစ္ေသာ ဖတ္စာအုပ္၊ ဗလာစာအုပ္၊ ခဲတံ၊ ခဲဖ်က္၊ ေပတံ၊ မိုးကာ၊ white board (ပလပ္စတစ္ ေက်ာက္သင္ပုန္း)၊ ဆရာ၊ဆရာမလစာမ်ား ႏွင့္ ေက်ာင္း၏လိုအပ္ခ်က္မ်ားကို အခ်ိန္မွီျဖည့္စြမ္း ႏိုင္ေစျခင္းငွာ လစဥ္ သီးသန္႔ ေက်ာင္းအသံုုးစရိတ္တို႔ကိုပါ ပံ့ပိုးေပးေနျပီ ျဖစ္ပါသည္။
ဤစာသင္ေက်ာင္းသည္ ယခင္ႏွစ္မ်ားက ေက်ာင္းသားဦးေရ ၁၅၀ ထက္မပိုေသာ ေက်ာင္း သားေက်ာင္းသူမ်ားသာ လက္ခံသင္ၾကားေပးႏိုင္ခဲ့ျပီး ယခုအခါတြင္ ေစတနာရွင္တို႔၏ လွဴဒါန္းမႉ အစုစုေၾကာင့္ ယခင္ကထက္ ေက်ာင္းသားေက်ာင္းသူအေရအတြက္ ပိုမိုလက္ခံ၍ သင္ၾကားေပးႏိုင္ေနၿပီျဖစ္ပါသည္။ လိုအပ္ေသာမွတ္တမ္း ဓါတ္ပံု ႏွင့္ ေျပစာမ်ားကိုပူးတြဲပါ ဖိုင္မ်ားတြင္ ေလ့လာ ဆန္းစစ္၍ သာဓုအႏုေမာဒနာ ေခၚဆိုႏိုင္ၾကေစရန္ အစီရင္ခံတင္ျပအပ္ပါသည္။
ထိုင္းျမန္မာေလေဘးကူညီေရးေကာ္မတီ(ယာယီ)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment